učení
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | ph126979 | |
3 | CZ PrNK | |
5 | 20221014130420.3 | |
8 | 000731|n|anznnbabn n a|a | |
40 | ## | $a ABA001 $b cze $d ABA001 |
72 | #7 | $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 |
80 | $a 159.953.5 $2 MRF_2003 | |
150 | $a učení $7 ph126979 | |
550 | $a autonomní učení $7 ph398847 | |
550 | $a behaviorální terapie $7 ph114133 | |
550 | $a instrumentální obohacování (metoda) $7 ph807214 | |
550 | $a koncentrace (psychologie) $7 ph705705 | |
550 | $a myšlenkové mapy $7 ph661767 | |
550 | $a paměť $7 ph123922 | |
550 | $a pojmové vyučování $7 ph827246 | |
550 | $a psychodidaktika $7 ph814129 | |
550 | $a řešení problémů $7 ph137287 | |
550 | $w h $a autoregulace učení $7 ph810649 | |
550 | $w h $a doučování $7 ph874798 | |
550 | $w h $a kompetence k učení $7 ph708688 | |
550 | $w h $a motorické učení $7 ph705669 | |
550 | $w h $a návyky $7 ph1078998 | |
550 | $w h $a trénink paměti $7 ph136760 | |
550 | $w h $a vizuální učení $7 ph903831 | |
550 | $w h $a vzájemné učení $7 ph1150281 | |
680 | $i Používá se ve vstupním prvku pro vyjádření procesů získávání a předávání zkušeností, návyků, dovedností, znalostí, hodnot atd. Termín se také používá jako tematické zpřesnění, není-li ho možné vyjádřit vhodným termínem ve vstupním prvku (jako např. křesťanské učení), v tom případě není propojen s notací MDT. | |
750 | $a learning $2 eczenas | |
906 | $a wp20010927 $b jave | |
906 | $a wp20020313 $b jave | |
906 | $a wu20060310 $b jave | |
906 | $a wu20070601 $b irpi | |
906 | $a wu20111010 $b jave | |
906 | $a wu20120625 $b miry | |
906 | $a wu20120627 $b irpi | |
906 | $a wu20120829 $b jave | |
906 | $a wu20140602 $b miry | |
906 | $a co20140602 $b miry | |
906 | $a wu20140620 $b irpi | |
906 | $a wu20140627 $b jave | |
906 | $a wu20150901 $b irpi | |
906 | $a wu20160223 $b irpi | |
906 | $a wu20200729 $b jave | |
906 | $a wu20220512 $b jave | |
998 | $a 000126979 |